Regulamin świadczenia usług w Gabinecie Kosmetologii i Podologii Kuźniar
1. Postanowienia ogólne i definicje
Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem” określa zasady korzystania z usług podologicznych i kosmetologicznych, zwane dalej: Usługą Podologiczną/Kosmetologiczną lub Usługami Podologicznymi/Kosmetologicznymi, która jest świadczona w Gabinecie Kosmetologii i Podologii Kuźniar mieszczącym się w Bielsku Białej, przy ulicy Malowany dworek 42. Przed skorzystaniem z Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
Skorzystanie z Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
Samodzielnie dokonywać Rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w Wizycie podczas której wykonywana jest Usługa Podologiczna/Kosmetologiczna mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwane Klientem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przez rozpoczęciem Usługi Podologicznej/ Kosmetologicznej.
2. Rejestracja na Wizytę
Usługi Podologiczne/Kosmetologiczne świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty- dalej zwane: Wizytą, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, w których Klient może skorzystać z Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
Wizyty w Gabinecie Kosmetologii i Podologii Kuźniar można umawiać poprzez telefoniczną rejestrację- dalej: Rejestracja od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 18:00.
Klienci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w Gabinecie Kosmetologii i Podologii Kuźniar.
Podczas rejestracji zostanie zaproponowany najbliższy możliwy termin wizyty. Jeżeli okaże się, że zaproponowany termin jest zbyt odległy, Klient może zostać wpisany na listę rezerwową co oznacza, że będzie mógł skorzystać z Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej w sytuacji, w której inny Klient, który wcześniej dokonał skutecznej Rezerwacji i został umówiony na Wizytę, odwoła Wizytę lub z innych przyczyn Wizyta zostanie anulowana.
Podczas Rejestracji osoba rejestrująca poprosi o podanie następujących danych:
- imię i nazwisko;
- numer telefonu do kontaktu;
W określonych przypadkach Klient może zostać poproszony o nadesłanie na adres e-mailowy: centrumkosmetologii@gmail.com zdjęcia stopy/ lub jej części/ twarzy w celu wstępnej konsultacji. Wysłanie zdjęć jest dobrowolne przez Klienta.
3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty
Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar i trwa dłużej niż 15 minut, gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar w miarę możliwości poinformuje Klientów zapisanych na Wizyty o przesunięciu terminu Wizyt. Niemniej wszyscy pracownicy Gabinetu Kosmetologii i Podologii dokładają wszelkich starań, by Wizyty odbywały się planowo.
Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar zastrzega, że jeżeli Klient spóźni się na Wizytę może ona ulec skróceniu lub zostać anulowana, jeżeli pracownik Gabinetu Kosmetologii i Podologii Kuźniar uzna, że w pozostałym czasie nie ma możliwości wykonania Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej z należytym staraniem. Ponadto Gabinet Kosmetologii i Podologii informuje, że koszt wizyty nie ulega w tych przypadkach zmianie.
Nieprzystąpienie do Wizyty przez Klienta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar do obciążenia Klienta kosztami niezrealizowanej Wizyty oraz zażądania wpłaty zadatku przed zrealizowaniem następnej Wizyty. Wpłata zadatku w wysokości 50 zł może nastąpić w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia lub jako przelew internetowy na konto bankowe na dane:
Centrum Kosmetologii Marcelina Kuźniar
Ul. Malowany Dworek 42
43-300 Bielsko Biała
Numer konta: ING Bank Śląski nr:
84 1050 1070 1000 0092 5074 6592
Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar zastrzega sobie prawo do odwołania Wizyty na co najmniej 24 godziny przez terminem rozpoczęcia Wizyty ze względów losowych. W takim wypadku Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar zaproponuje nowy termin Wizyty.
Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonej Usłudze Podologicznej/Kosmetologicznej. Klient jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty w Gabinecie Kosmetologii i Podologii Kuźniar.
Pierwszeństwo przyjęcia na Wizytę mają Klienci, którzy uprzednio dokonali Rezerwacji i umówili się na Wizytę. W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do Klientów z powikłaniami powstałymi w trakcie prowadzonych w gabinecie Kosmetologii i Podologii Kuźniar Usług Podologicznych/Kosmetologicznych lub osób wymagających natychmiastowej konsultacji- przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią Rejestracji, zgodnie z procedurą rejestracyjną.
Klient ma prawo odwołać Wizytę najpóźniej na 24 godziny przez zaplanowaną wizytą.
4. Przebieg Wizyty
Usługi Podologiczne/Kosmetologiczne wykonywane w Gabinecie Kosmetologii i Podologii Kuźniar wykonywane są przez specjalistę, posiadającego doświadczenie zawodowe oraz umiejętności potrzebne do wykonania Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej.
Na pierwszej Wizycie Klient zobowiązany jest do wypełnienia tzw. KARTY WYWIADU PODOLOGICZNEGO/Kosmetologicznego, na której podstawie zostanie przeprowadzony wywiad z Klientem
Odmowa wypełnienia KARTY WYWYIADU PODOLOGICZNEGO/Kosmetologicznego, podania swoich danych, informacji o stanie zdrowia czy odmowy wykonania zdjęć dokumentujących przebieg terapii bez ich rozpowszechniania wiąże się z odmową wykonania Zabiegu Podologicznego/Kosmetologicznego.
Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista Gabinetu Kosmetologii i Podologii przedstawi Klientowi plan terapii oraz wyceni wstępny koszt Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej.
5. Płatność
Klient jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej. Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług Podologicznych/Kosmetologicznych znajduje się na stronie internetowej http://mkuzniar.pl/ oraz w siedzibie firmy.
W Gabinecie Kosmetologii i Podologii udostępnia się następujące formy płatności:
- Gotówka
- Karta płatnicza, Blik
- Bon podarunkowy
Zapłata za Usługi Podologiczne/Kosmetologiczne następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Klient obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej lub w przypadkach płatności za Usługę Podologiczną/Kosmetologiczną pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie Klienta.
W przypadku Klientów korzystających z bonów podarunkowych, po odbytej Wizycie Klient w momencie płatności Klient zobowiązany jest okazać bon podarunkowy. W innym wypadku, Usługi Podologiczne/Kosmetologiczne podlegają płatności gotówkowej lub za pośrednictwem karty płatniczej.
6. Procedura reklamacyjna
Klient po wykonanej Usłudze Podologicznej/Kosmetologicznej ma prawo do złożenia reklamacji nie później niż 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej- dalej: Reklamacja. Składając Reklamację Klient obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
Reklamacje zostaną rozpatrzone przez Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Klient zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.
W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Klientowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w gabinecie Kosmetologii i Podologii Kuźniar lub zwrot kosztów wykonanej Usługi Podologicznej/ Kosmetologicznej. Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne korzyści Klientowi.
W przypadku kwestionowania Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę Podologiczną/ Kosmetologiczną– w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany po rozpatrzeniu reklamacji w pełnej wysokości. Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane preparaty, powikłania spowodowane niezastosowaniem się do zaleceń i planu terapii – jeżeli objawy te związane są z wykonaną Usługą Podologiczną/Kosmetologiczną lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Klienta, w szczególności jeżeli nie poinformował o tym w Karcie Wywiadu Podologicznego/Kosmetologicznego.
7. Odpowiedzialność
Klienci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia Gabinetu Kosmetologii i Podologii Kuźniar. Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w Gabinecie Kosmetologii i Podologii Kuźniar, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi Podologiczne/Kosmetologiczne po stronie Gabinetu Kosmetologii i Podologii Kuźniar.
Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Usługi Podologicznej/Kosmetologicznej wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
Klient zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały udzielone mu podczas Wizyty.
8. Postanowienia końcowe
Wszystkie osoby przebywające na obszarze Gabinetu Kosmetologii i Podologii zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
Na obszarze Gabinetu Kosmetologii i Podologii, a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi Podologiczne/Kosmetologiczne zabrania się wprowadzania zwierząt.
Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika Gabinetu Kosmetologii i Podologii Kuźniar .
Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług Podologicznych/Kosmetologicznych powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.02.2021
O zmianach niniejszego Regulaminu Klient będzie powiadamiany drogą e-mailową, na adres podany podczas Rejestracji.
Regulamin studia makijażu i informacje organizacyjne:
Szanowna Klientko!
Zanim zdecydujesz się do mnie napisać lub zadać pytanie odnośnie świadczonych usług, bardzo proszę o zapoznanie się z niniejszym regulaminem, który najprawdopodobniej odpowie na Twoje podstawowe pytania i rozwieje wiele wątpliwości. Niniejszy regulamin jest formą umowy a rezerwując i zapisując się na usługę makijażu oświadczasz, że zapoznałaś się z jego treścią i akceptujesz przedłożone warunki współpracy.
1. Dotychczasowy mobilny charakter mojej pracy został aktualnie wyparty na rzecz stacjonarnego studia wizażu w Bielsku Białej na ul. Malowany Dworek 42. Wyjątek stanowi jedynie usługa wykupienia pakietu ślubnego.
2. Ślubne makijaże próbne wykonuję WYŁĄCZNIE w moim studio, które na tą okoliczność zostało profesjonalnie przygotowane pod kątem zaplecza techniczno-organizacyjnego. Na makijaż właściwy w dniu ślubu dojeżdżam w sytuacji kiedy na miejscu mam do wykonania min. 5 makijaży, lub jeśli grupa jest mniejsza ale zdecydujesz się na zakup pakietu ślubnego z dojazdem. W przeciwnym wypadku zapraszam do siebie z fotografem, kamerzystą lub osobami towarzyszącymi.
3. W sytuacji kiedy danej osobie zależy abym wykonała makijaż z dojazdem mimo , iż na miejscu jest poniżej 5 osób, zainteresowana strona pokrywa koszt 5 makijaży jako pakiet oraz dojazdu.
4. W sytuacji kiedy zostały zarezerwowane 5 makijaży lub więcej, a w efekcie np. rozmyślenia się osoby lub innej przyczyny losowej , której nie można było przewidzieć , strona usługobiorcy pokrywa koszt tego odmówionego makijażu.
5. Wszelkie pozostałe makijaże okolicznościowe również są wykonywane stacjonarnie w pracowni z opcją możliwości dojazdu, jeśli w miejscu docelowym będą do wykonania min. 5 makijaży lub jeśli sytuacja będzie tego wymagała wedle zasad uwzględnionych we wcześniejszych punktach.
6. Na makijaż jednej osoby przeznaczam średnio 60/75 minut. Na makijaż próbny rezerwuję 90 minut. Proszę o uwzględnienie tego czasu i nie przychodzenie zbyt wcześnie niż na umówioną godzinę, oraz nie spóźnianie się więcej niż kilka minut.
7. Wszelkie rezerwacje dotyczące makijażu przyjmuje WYŁĄCZNIE telefonicznie lub jeśli sytuacja tego wymaga za pośrednictwem wiadomości facebook na profilu FB/Gabinet Kosmetologii i Podologii Kuźniar. Pytania odnośnie dostępności danego terminu, specyfiki i przebiegu zabiegu warto kierować telefonicznie pod mój nr telefonu 608877177. Jeżeli nie odbieram lub nie odpisuję od razu, robię to tak szybko jak to możliwe.
8. W wiadomości/ zapytaniu o termin proszę o podanie rodzaju okoliczności (np. makijaż ślubny, wieczorowy itp.), daty oraz wstępnej godziny usługi oraz czy jesteś zainteresowana opcją z dojazdem.
9. Chęć zapisania się na makijaż okolicznościowyoraz ślubny wiąże się z wpłaceniem na jego poczet bezzwrotnego zadatku w wysokości 100 zł, który jest automatyczną rezerwacją danego terminu i godziny. Zadatek jest pobierany od każdego rezerwowanego makijażu/osoby i odejmowany od sumy należności za dany makijaż w dniu realizacji usługi.
Wpłaty dokonujemy na konto ING Bank Śląski nr:
84 1050 1070 1000 0092 5074 6592
( w tytule wpisujemy: swoje imię i nazwisko oraz datę makijażu)
10. Zmiana terminu wiąże się z kolejnym zadatkiem dlatego proszę o przemyślane zakupy. Odwołanie/rezygnacja z zarezerwowanego terminu makijażu bez względu na przyczynę wiąże się z utratą zadatku. Zadatek-art.394 Kodeksu Cywilnego, Ustawa z dnia 23.04.1964r.
11. Cennik na rok 2021:
- Makijaż ślubny 200 zł
- Makijaż próbny ślubny 200 zł
- Makijaż ślubny bez próby 280 zł (czas ok 2 godzin)
- Pakiet ślubny z dojazdem 1300 zł (zadatek płatny przy rezerwacji terminu, reszta do 2 dni przed uroczystością)
W cenie: makijaż próbny, makijaż ślubny, 4 makijaże okolicznościowe, korekta Pana Młodego + dojazd do 30 km, zniżka 20% na lekcję indywidualną na własny użytek w postaci Vouchera. Dodatkowe makijaże liczone wg cennika. Pakiet jest usługą luksusową, w tym dniu nie zapisuję innych klientek i jestem w pełni do dyspozycji dla Pani Młodej.
- Makijaż okolicznościowy 180 zł
- Makijaż sylwestrowy 250 zł
- Makijaż do sesji zdjęciowej (zlecenia komercyjne) od 230zł/modelka lub stawka ustalana indywidualnie w zależności od zakresu i czasu pracy
- Korekta Pana Młodego 100 zł
- Indywidualna lekcja makijażu 450 zł (rezerwacja terminu wymaga wpłaty całej kwoty na konto)
- Doklejenie kępek bez makijażu 40 zł
Pakiet Premium, który możliwy jest jako dodatek przed każdym makijażem obejmuje dodatkowo maskę w płacie na twarz i płatki pod oczy. Wtedy usługa trwa łącznie z makijażem 2 godz. Przy wyborze tej usługi proszę mnie poinformować żebym odpowiednio rozłożyła to w czasie koszt 250 zł
12. Swoją działalność prowadzę legalnie, dlatego otrzymujesz ode mnie paragon fiskalny . Ponadto priorytetem dla mnie jest Twoje zdrowie i komfort, dlatego pracuję na najwyższej jakości produktach, przy zachowaniu najwyższych standardów higieny pracy.
13. Stawka za dojazd wynosi 2 zł/km (liczona w obydwie strony), nie mniej niż 50 zł. Dojazd to nie tylko koszt zużytego paliwa, ale przede wszystkim czas jaki muszę poświęcić na punktualne dotarcie do Ciebie oraz powrót do studia, jak również czas na rozpakowanie i spakowanie kufra. Opcja dojazdu to również brak możliwości przewożenia pełnego asortymentu produktów i akcesoriów. Świadcząc usługi poza studiem stacjonarnym nie mam również możliwości pracy w takich warunkach technicznych jakie daje mi studio profesjonalne. Stawka za dojazd niezależnie od ilości osób nie podlega negocjacji.
14. Jako klientka jesteś zobowiązana do wpłaty zadatku za makijaż na podane przeze mnie konto, lub osobiście w terminie do 5 dni od zapisania siebie czy innych osób . Brak wpłaty oznacza Twoją rezygnację i automatyczne zwolnienie terminu dla innej osoby. Każda klientka otrzyma po zapisaniu się sms zwrotny potwierdzający rezerwację wskazanego terminu.
15. Każdorazowo płatność za usługę w formie gotówkowej odbywa się po wykonanej usłudze, lub jeśli strona nie ma z rożnych przyczyn takiej możliwości wykonuje ją dzień wcześniej przelewem wysyłając mi jego potwierdzenie. Aktualnie w studio jest już możliwość płatności kartą.
16. Szanujmy swój czas oraz innych klientek. Proszę o informowanie o wszelkich możliwych do przewidzenia spóźnieniach, chęci zmiany terminu, czy odwołania wizyty. W sytuacji kiedy nie zostanę poinformowana o takich okolicznościach zastrzegam sobie prawo do nie podjęcia wykonania danej usługi lub odmówienia rezerwacji ponownego terminu. W sytuacji, w której klientka nie pojawi się na umówionej wcześniej wizycie (bez wcześniejszego uprzedzenia) i umówi się na kolejne spotkanie, zostanie obciążona kosztami usługi z poprzedniego terminu. Osoby, które nie uszanują w ten sposób mojego czasu i będą dezorganizowały mój grafik, nie będą miały w przyszłości możliwości umówienia się na jakąkolwiek wizytę.
17. Rezerwując termin usługi automatycznie wyrażasz zgodę na przetwarzanie twoich danych osobowych tj. imienia i nazwiska oraz numeru telefonu
- proszę przyjść do studia bez swojego makijażu (dokładny demakijaż zajmuje około 15 minut- niestety nie mogę sobie pozwolić na przeznaczenie dodatkowego czasu na tę usługę. Dodatkowo unikamy podrażnienia skóry i oczu, które przy demakijażu może wystąpić)
- przed makijażem ślubnym zachęcam do wykonania próby aby sprawdzić trwałość makijażu, kolorystykę i intensywność. W wyjątkowych sytuacjach wykonuję makijaż bez próby lecz wtedy istnieje ryzyko, że jakiś produkt nie będzie współgrał z cerą, trzeba się z tym liczyć.
- makijaże próbne wykonuję wyłącznie w swoim studio od poniedziałku do czwartku max 2 miesiące przed datą ślubu
- kilka dni przed makijażem proszę o wykonanie regulacji brwi, ma to duże znaczenie dla ostatecznego wyglądu makijażu oka oraz jeśli jest taka potrzeba depilację zbędnego owłosienia z twarzy
- dzień przed wizytą zalecam wykonać peeling ust i twarzy oraz nawilżenie skóry maską bądź odżywczym kremem na noc. Dzięki temu makijaż będzie wyglądał jeszcze lepiej.
- Jeśli Pani oczy są wrażliwe, łzawią itp. tydzień przed wyznaczonym makijażem proszę (codziennie) stosować odpowiednio dopasowane krople do oczu, które poprawią nawilżenie oka.
- W dniu makijażu preferuję pracę bez doczepianych rzęs metodami 1:1, 2:1, 3:1 lub innych. Doklejone kępki wyglądają wg mnie zdecydowanie korzystniej. Jeśli zdecydujesz się na usługę pół permanentnej stylizacji rzęs którąkolwiek z metod dostępnych na rynku-wybierz stylistkę, która wykona zabieg z należytą starannością, higieną pracy i na produktach wysokiej jakości. Nieestetycznie wykonane rzęsy rzutują mocno na efekt końcowy makijażu.
- Przed wyznaczonym makijażem proszę nie wykonywać liftingu rzęs. Nienaturalnie podkręcone rzęsy utrudniają wklejenie kępek.
- Jeśli masz w planach mieć odkryty dekolt lub ramiona i chcesz abym go pięknie rozświetliła ubierz szeroką bluzkę, lub bluzkę bez ramiączek aby umożliwić mi wykonanie tej czynności.
- Fryzura przed makijażem czy po? Dla mnie nie stanowi to różnicy, proszę zrealizować to tak, jak Pani wygodnie. Dobry fryzjer wie, że o już zrobiony make-up trzeba dbać i na pewno nie doprowadzi do jakiekolwiek jego uszczerbku.
- Minimum 1,5 tygodnia przed wyznaczonym makijażem nie korzystamy z solarium i kąpieli słonecznych. Nadmierne opalanie powoduje wysuszenie skóry, które nie jest mile widziane w dniu wykonywania makijażu. Wysuszona skóra twarzy osłabia trwałość makijażu.
- pracuję tylko na selektywnych i profesjonalnych produktach- przetestowanych i sprawdzonych przez lata swojej pracy m.in. Esthee Lauder, Clarins, Makeup Atelier Paris, Anastasia Bewerly Hills, BPerfect Cosmetics, Tarte, Huda Beauty, Hourglass, Too Faced, Sensai, Laura Merier, Tammy Tanuka, Beauty Drugs, IT Cosmetics, Clare Blanc, Danessa Myrics itp. Stosuję jednorazowe aplikatory, dbam o higienę usług i estetykę pracy. Metalowe narzędzia są sterylizowane w autoklawie.
- cena makijażu nie podlega negocjacji, w cenie makijażu doklejam kępki rzęs, zrezygnowanie z kępek nie zmniejsza kwoty za makijaż. . Taka sama cena obowiązuje, kiedy klientka ma wcześniej zrobione rzęsy permanentne (1:1, 2:1 lub inne). W cenie wliczony jest makijaż dekoltu i ramion.
- nie wykonuję usługi typu „same oczy”, „sam podkład”
- po skończonym makijażu wykonuję zdjęcie i jeżeli uzyskam zgodę możliwe, że opublikuje zdjęcie na swoich portalach na fb czy Instagramie.
- w dniu wykonania makijażu ślubnego zapraszam również fotografów oraz kamerzystów, jednak poinformuj mnie o tym wcześniej
- zapytaj swojego fryzjera o mycie włosów, jeśli włosy myjesz sama w domu, kolejność makijażu nie ma znaczenia
- w sytuacji kiedy klientka jest niezadowolona z wykonanego makijażu, makijaż zostaje całkowicie zmyty, a kwota usługi zwrócona. Reklamacje dzień po nie są uwzględniane.
W soboty wykonuję makijaże wyłącznie w studio, chyba że zostanie wykupiony pakiet ślubny
Zapisanie się na usługę jednoznacznie świadczy o zapoznaniu się z wyżej wymienionym regulaminem i zaakceptowaniu go.
Stale rozwijam swoje umiejętności, uczęszczam na szkolenia i pokazy makijażu. Stawiam na najwyższą jakość makijażu i staranne jego wykonanie. Każdej swojej klientce poświęcam jak najwięcej czasu, traktując ją indywidualnie i miło. Makijaż wykonywany jest kosmetykami z najwyższej półki cenowej, produkty są sprawdzone i profesjonale. Każda klientka może mieć pewność, że kosmetyki są bezpieczne i zakupione z dobrego źródła.
Dbam o higienę miejsca pracy, zapewniając sterylny i czysty asortyment. Nie wyobrażam sobie pracy bez jednorazowych aplikatorów do tuszowania rzęs czy pędzelków do malowaniu ust, które po jednorazowym użyciu wędrują do kosza nie mając styczności z kolejną klientką. Płynne kosmetyki nie mają bezpośredniego kontaktu ze skórą klientki. Wszystkie płynne konsystencje są umieszczane na palecie kosmetycznej za pomocą szpatułki i dopiero zostają aplikowane na skórę klientki.
Metalowe narzędzia (pęsety i nożyczki do brwi) są sterylizowane w autoklawie, natomiast pędzle i gąbki zostają poddawane kąpieli wraz z dokładną dezynfekcją. W przypadku, kiedy klientka ma opryszczkę makijaż w obrębie miejsca chorobowo zmienionego jest wykonywany jednorazową gąbką ( i jak u wszystkich jednorazowym aplikatorem do ust).